עמוד הבית » מה זה nft

מה זה nft ?

מבוא
Nft הוא כלי להפקה והערכת טקסט. ניתן להשתמש בו כדי ליצור תוכן לכל סוג של יישום, מצ'אט בוטים ועד לדפי אינטרנט.

Nft הוא כלי קוד פתוח מה שאומר שניתן להשתמש בו באופן חופשי על ידי כל מי שיש לו את כישורי התכנות הדרושים כדי להתקין ולהפעיל אותו במחשב. הוא פותח על ידי חוקרים מאוניברסיטת מונטריאול בקנדה שמתעניינים בעיבוד שפה טבעית ובתרגום מכונה.

אסימוני Non-fiat (NFT) הם אסימונים דיגיטליים שאינם מגובים על ידי אף ממשלה או בנק מרכזי. הם אינם מוכרים כהילך חוקי ולא ניתן להשתמש בהם לתשלום מסים, אך ניתן להחליף אותם במטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

ה-NFT הראשון היה PepeCash בשנת 2014. זהו מטבע קריפטוגרפי המבוסס על המם האינטרנטי הפופולרי Pepe the Frog. המטבע נוצר על ידי אמנים ומפתחים אנונימיים שרצו ליצור אסימון שייצג אמנות דיגיטלית באינטרנט.

NFTs יכולים לייצג כל דבר, החל מפריטים במשחק ועד נדל"ן וירטואלי. אחד ממקרי השימוש העיקריים עבור NFTs הוא פריטי אספנות קריפטו, שהם נכסים דיגיטליים המייצגים פריטי אספנות פיזיים כמו כרטיסי מסחר או כרטיסי בייסבול.

מבוא: מהו NFT?
NFT ראשי תיבות של Non-Fungible Token. זהו אסימון דיגיטלי, או נכס, שהוא ייחודי ולא ניתן להחלפה באסימון אחר.

סעיף זה מספק את ההקדמה ל-NFT. המבוא דן במה זה ובמה הוא שונה מנכסים אחרים בשוק הקריפטו.

NFT הוא אסימון דיגיטלי שאתה יכול לקנות, למכור או לסחור. זהו אסימון שאינו ניתן לשינוי, כלומר לא ניתן לשנות אותו לסוג אחר של מטבע קריפטוגרפי. NFTs נקראים גם אסימוני בלוקצ'יין, אסימוני אתרים ופריטי אספנות קריפטו.

מכשירי NFT אינם מיועדים לשמש כמטבע עבור רכישות יומיומיות כמו קניית קפה בסטארבקס או מצרכים בסופר. בדרך כלל קונים אותם למטרות השקעה בתקווה למכור אותם מאוחר יותר ברווח או להחליף אותם במטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

 

nft

היתרונות של NFTs
NFTs הם נכס דיגיטלי שמקורו בבלוקצ'יין, כלומר הם חלק בלתי נפרד מהתשתית של הבלוקצ'יין. NFTs יכולים לשמש כמאגר ערך, אמצעי החלפה, או אפילו יחידת חשבון.

יתרון מרכזי של NFTs הוא שהם אינם מוגבלים על ידי גיאוגרפיה או תחום שיפוט. המשמעות היא שכל העסקאות מתרחשות בזמן אמת ואין צורך במתווכים כמו בנקים. התוצאה היא העברה מיידית שאינה כרוכה בעמלות עסקה ובעלת סיכונים נמוכים יותר הקשורים להונאה.

NFTs הם סוג של נכס דיגיטלי שיכול לייצג כל דבר פיזי. הם משמשים לעתים קרובות במשחקים וסוגים אחרים של בידור, אבל הם יכולים לשמש גם כדי לייצג בעלות על נכסים בעולם האמיתי כמו בתים או מכוניות.

היתרונות של NFTs:

1) NFTs קל ליצור ולהפיץ: התהליך נקרא טביעה.

2) ל-NFT יש מחסום כניסה נמוך – כל אחד יכול לקנות אותם מבלי לעבור תהליך רישום ארוך.

3) קל לסחור ב-NFT – כל מי שיש ברשותו NFT יכול להחליף אותו באחר עם מישהו אחר שנרשם לשירות הבלוקצ'יין שבו מאוחסן האסימון.

4) לא ניתן לזייף נכסים דיגיטליים – המשמעות היא שלא תתרמו באותה קלות בעת מסחר עם אחרים בפלטפורמה מקוונת.

כיצד אסימוני Non-Fiat נפטרים מהתעשיות הפיננסיות המסורתיות
NFTs הם נכסים דיגיטליים שיכולים לשמש כמטבע ומאגר ערך. ניתן להחליף ולהעבירם באופן עמית לעמית ללא צורך במתווך.

זה אומר שהם לא קשורים לאף מדינה או ממשלה אחת. הם אינם נשלטים על ידי אף בנק מרכזי או רשות מוניטרית, מה שהופך אותם לנגישים יותר לאנשים במדינות עם כלכלות מתקשות.

ל-NFT יש מקרי שימוש רבים, שחלקם כוללים:

● מימון המונים

● Airdrops

● תוכניות תגמולים

ל-Non-Fiat Tokens יש פוטנציאל לשבש ולשנות את התעשייה הפיננסית. האסימונים בנויים על רשת מבוזרת וניתן להשתמש בהם כאמצעי החלפה, מאגר ערך או יחידת חשבון.

דוגמה אחת היא אסימון הקשב הבסיסי (BAT) שנוצר על ידי ברנדן אייך, היוצר של JavaScript ומייסד משותף של Mozilla ו-Firefox. BAT הוא כרגע האסימון היחיד שאושר למכירה לצרכנים הן בחנות Google Play והן בחנות האפליקציות של אפל. BAT משתמש בפרוטוקול מבוסס Ethereum כדי ליצור פלטפורמת פרסום דיגיטלית שקופה שבה מפרסמים משלמים למפרסמים על תשומת הלב שלהם ב-BATs.